Teksten aanleveren

Heb je een opdracht voor TekstStiel? Er zijn verschillende mogelijkheden om je teksten aan te leveren:
– Stuur  je teksten als bijlage van een e-mail. Deze aanlevering is geschikt voor scripties, manuscripten en profielteksten.
– Geef de URL op van de website die je wit laten corrigeren.
– Geef ons toegang tot het CMS van de website die je wilt laten nakijken.

Aanleveren van de correcties

Wij kunnen onze correcties op verschillende manieren aanleveren. De meest gebruikelijke is per e-mail. Je krijgt dan een mailtje met twee documenten in het MS Word-format (.doc).

– In het eerste document zijn alle correcties en andere aanpassingen die wij gedaan hebben, zichtbaar door de MS Word-optie ‘wijzigingen bijhouden’. Waar wij iets veranderd hebben, staat de oude tekst doorgehaald. De nieuwe tekst is in kleur gemarkeerd.
– In het tweede document zijn alle voorstellen die wij doen (want onze aanpassingen aan je tekst zijn natuurlijk niets meer dan ‘voorstellen’ tot aanpassing) verwerkt. De ‘bijgehouden wijzigingen’ uit het eerste document zijn geaccepteerd. De inhoud van dit document kun je zien als het eindproduct en is gebruiksklaar, bijvoorbeeld om rechtstreeks te kopiëren naar je website.

Deze methode hanteren we voor scripties, manuscripten, profielteksten en kúnnen we hanteren voor websites.

CMS

Wanneer je je website gecorrigeerd of geredigeerd wilt hebben, kun je ons ook toegang geven tot je CMS. Deze methode heeft enkele belangrijke voordelen:

– minder tijdrovend voor de opdrachtgever, voor jou dus. Je hoeft geen teksten meer te kopiëren uit een Word-document en die te plakken naar je CMS.
– minder tijdrovend voor TekstStiel. Zeker als het gaat om vele kleine bestandjes (webwinkels!) bespaart rechtstreeks werken in een CMS veel geknoei met tekstbestanden.
– voordeliger; ons tarief voor werken op een CMS ligt lager door de tijdsbesparing die we boeken.

Een goede en zeer recente back up is absoluut noodzakelijk.

Veel opdrachtgevers geven toch de voorkeur aan de klassieke aanlevering per e-mail. Wij hebben daar alle begrip voor.